Google ads Retete Melias: Paste carbonara

Pagini

Translate to your language

vineri, 24 mai 2013

Paste carbonara

Yummy, intotdeauna mi-au placut pastele carbonara, gatite bine adica cu gust ca am nimerit si unele de parca au turnat o cana de apa in farfurie inainte sa mi le serveasca dar in fine, tocmai mi-am dat seama ca nici macar nu am pus reteta pe site asa ca asta este reteta pe care o voi posta acum si care este asa cum imi place mie deci nu e deloc reteta originala ci mai mult reteta a la Mely care sper sa va placa si sa o incercati.


Ingrediente:

500 gr spaghete ( sau alte paste )
4-5 ciuperci feliate
jumatate de ceapa tocata marunt
3 catei de usturoi tocati marunt
300 ml smantana lichida
250 gr bacon
2 oua
unt / ulei






Preparare: 
  • Punetiintr-o tigaie untul la incins si caliti baconul pana devine crocant iar apoi il scoateti pe hartie absorbanta.
  • Caliti ceapa pana devine sticloasa apoi adaugati usturoiul iar dupa 1 minut ciupercile si acoperiti cu un capac. Lasati la foc mediu-mic cca 7-8 minute. Amestecati din cand in cand.


  • Intre timp puneti la fiert apa cu putina sare si o lingurita de ulei si cand fierbe adaugati pastele pe care le fierbeti al dente ( 1 minut mai putin decat scrie pe pachet ), iar cand sunt gata le lasati la scurs.
  • Dati capacul la o parte de pe tigaia cu ciuperci si mariti focul sa se evapore apa,  adaugati baconul si mai caliti 1 minut.
  • Bateti oul intr-un castron, adaugati parmezanul, 3-4 linguri de apa in care au fiert spaghetele, piper, putina sare si smantana lichida si amestecati bine.
  • Dati tigaia la o parte de pe foc si puneti amestecul cu ou peste ingredientele din tigaie amestecand continuu. Daca nu vi se pare destul de lichid mai puneti putina apa.


  • Puneti tigaia inapoi pe foc 1 minut apoi adaugati spaghetele si amestecati bine dar cu grija sa nu rupeti spaghetele.Lasati pe foc 2-3 minute si serviti cu piper si parmezan ras deasupra.
Update cu tagliatele a la carbonara

Pofta buna !
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.