Google ads Retete Melias: Cremsnit / Cremes

Pagini

Translate to your language

vineri, 20 septembrie 2013

Cremsnit / Cremes

Cremsnit / Cremes
Una din prajiturile mele preferate despre care pot sa va spun ca inainte sa cunosc reteta nu m-as fi gandit ca este atat de simplu de facut.
Imi aduc aminte ca acum ... multi ani, pe cand eram mica, a venit draga mea matusa Katy in vizita si a facut cremsnit. Mmm... de atunci a ramas una din prajiturile mele preferate si astazi ii trimit un pupic matusii mele pe care nu am vazut-o de ani buni si ii trimit virtual o bucata din aceasta prajitura.
PS. Nu te-am uitat nici pe tine Moni si iti trimit si tie, tot virtual, multi pupici si o prajitura. De fapt 3 xD.
Desi am postat aceasta reteta undeva prin aprilie, pe atunci nu aveam poze din timpul prepararii si din acest motiv astazi ii fac un update cu mici modificari.

Timp de prep:20 Min
Timp de gatit:10 Min
Portii: 12 bucati- o tava mare
4.75/ 5 stars from 2 vote(s).


Ingrediente:

1 pachet de foi pentru cremsnit
1 litru lapte
250 gr zahar
4 oua
50 gr amidon
100 gr faina
200 gr unt
esenta de vanilie
50 gr zahar pudra




Preparare:
    • Puneti laptele la fiert impreuna cu esenta de vanilie.
    • Separat, bateti albususile spuma tare impreuna cu zaharul apoi adaugati pe rand galbenusurile, apoi faina si amidonul.
    • Cand laptele fierbe, adaugati treptat crema pe care tocmai ati facut-o amestecand continuu cu un tel sau o lingura de lemn.
    • Cand s-a ingrosat destul, dati la o parte de pe foc si adaugati untul continuand sa amestecati cu o lingura de lemn sau spatula pana cand acesta s-a incorporat.
    • Lasati crema sa se raceasca si o bagati la frigider 30 de minute sa se intareasca.
    • In acest timp, pregatiti foile. Intepati-le cu o furculita si coaceti-le dupa instructiunile de pe ambalaj.

    • Adaugati crema intre foi, acoperiti cu o folie de aluminiu si lasati-o la frigider cel putin 30 de minute.
Pudrati cu zaharul si serviti cu multa pofta.

Pofta buna !

Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.