Google ads Retete Melias: Ciorba ardeleneasca cu pui

Pagini

Translate to your language

duminică, 6 octombrie 2013

Ciorba ardeleneasca cu pui

Ciorba ardeleneasca cu pui
Haha cred ca mama ar rade daca ii spun ca am facut ciorba ardeleneasca. Desi am rude pe acolo, carora le trimit multi pupici ca nu le-am vazut de mult, nu am mancat eu foarte des mancaruri specifice zonei. Cred ca nu doar pentru mine, era oarecum ciudata o ciorba cu otet, dar vreau sa va spun ca a devenit una din ciorbele mele preferate si pe care oricand as manca-o cu placere. Asa ca, dragile mele rude, stiti cu ce sa ma asteptati cand apar pe la voi. A iesit asa cum mi-o aduceam aminte, ba chiar mai buna. Pe cuvant, trebuie sa o incercati ! Si hai sa vedem cati/cate ardeleni/ce intra pe site-ul meu.
Spuneti-mi ce parere aveti !

Timp de prep:10 Min
Timp de gatit:40 Min
Portii: 6
5/ 5 stars from 1 user(s).
Ingrediente:

500 gr carne de pui ( am folosit aripioare si spate )
1 morcov
1 ceapa mare
1 lingurita boia dulce
putin ulei ( 2-3 linguri )
200 ml smantana
1 legatura de patrunjel
1 radacina de telina
putina telina verde ( tulpina )
2 galbenusuri de ou mici
condimente de pui
otet dupa gust
sare si piper

Optional puteti adauga tarhon si/sau otet de tarhon in locul celui normal si 1 lingura de orez pe care il adaugati cand dati ciorba la o parte de pe foc.

Preparare:
    • Taiati legumele marunt si le caliti cateva minute in uleiul incins.
    • Adaugati bucatile de pui spalate si uscate cu prosoape de hartie si le caliti si pe ele 2 minute.
    • Adaugati jumatate de cescuta de apa si puneti un capac pe oala. Lasati 10 minute.
    • Dupa cele 10 minute adaugati boiaua, jumatate din patrunjel, condimentele ( knorr, delikat daca folositi sau alt condiment de pui pt supa ) si 2 litri de apa si lasati sa fiarba acoperit cu un capac pe jumatate timp de 30 de minute.
    • Amestecati galbenusurile cu smantana intr-un castron si turnati 2 polonice din ciorba fierbinte. Amestecati bine si turnati totul inapoi in oala.
    • Potriviti de sare si piper si adaugati otetul.
    • Tocati restul de patrunjel marunt si adaugati-l in ciorba si luati oala de pe foc.

Serviti cu ardei iute.

Pofta Buna !

Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.