Google ads Retete Melias: Mini quiche cu bacon, ciuperci si rosii

Pagini

Translate to your language

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Mini quiche cu bacon, ciuperci si rosii

Mini quiche cu bacon, ciuperci si rosii
Ca orice persoana pasionata de gatit, imi place sa folosesc ingrediente proaspete si de multe ori m-am gandit cat mi-ar placea sa am  o gradina mare, unde sa plantez toate legumele si fructele posibile cu care apoi sa pregatesc cele mai delicioase mancaruri si prajituri. Multi dintre voi aveti satisfactia de a gati cu legume din gradina dar eu nu am norocul asta pentru ca stau intr-un apartament si din pacate singurele plante pe care le am in ghiveci in afara de flori sunt plante micute gen patrunjel, menta, busuioc etc. Cu toate astea, nimic nu ma impiedica sa imi doresc si sa visez la o gradina mare, exagerat de mare cu multe fructe, legume, pomi, o alee poate si-o banca ascunsa sub un alun si inconjurata de trandafiri si tufe de mure pe care sa le culeg dimineata cand roua este inca prezenta asa cum faceam la bunica mea pe cand eram mica. La asta ma gandeam cand am facut acest quiche, mi-as fi dorit sa fi folosit legume din gradina mea si nu din comert si nu numai pentru ca ar avea un gust mai bun dar si pentru ca sunt mult mai sanatoase.

Timp de prep:10 Min
Timp de gatit:30 Min
Portii: 4
5/ 5 stars from 2 user(s).

Ingrediente:

1 ou
1 aluat foietaj
20 ml smantana lichida
20 ml lapte
50 gr bucati de bacon
sare, piper
ierburi de Provence
putin cascaval ras ( 2 linguri )
1 felie rosie
2-3 ciuperci mici feliate
sau din conserva ( stoarse bine )


Daca doriti sa faceti intr-o forma de tarta de 23 cm triplati cantitatile.
Preparare:

    • Bateti oul impreuna cu laptele si smantana lichida, adaugati o lingura de cascaval ras si condimentati cu sare, piper si ierburi de Provence. ( Este un mix ce contine oregano, cimbru, rozmarin si busuioc )
    • Decupati si asezati aluatul cu tot cu hartie in recipient si intepati-l cu o furculita.
    • Pentru ca aluatul se va umfla, asezati o bucata de hartie pentru copt deasupra lui si il umpleti cu boabe de fasole ( doar pentru a-l impiedica sa se umfle ).
    • Coaceti aluatul timp de 7-10 minute la cuptorul preincalzit la 170°C.
    • Intre timp caliti baconul si ciupercile cateva minute apoi le scoateti pe hartie absorbanta.
    • Indepartati hartia cu boabele de fasole si turnati baconul si ciupercile calite.
    • Adaugati mixul cu ou deasupra si amestecati putin sa ajunga oul peste tot.
    • Adaugati felia de rosie si putin cascaval deasupra.
    • Bagati la cuptorul preincalzit la 180°C timp de aprox. 30 de minute sau pana prinde o culoare aurie deasupra. Puteti face testul scobitorii pentru a-l verifica.

Pofta Buna !

Textul de la inceputul acestui post vine de la faptul ca m-am lasat pierduta pe site-ul magazinului Covera unde am admirat o colectie intreaga de trandafiri dar nu numai.
Devino fan-ul paginii Covera: “https://www.facebook.com/covera.ro” si descoperi super-oferte de Black Friday!


Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.