Google ads Retete Melias: Chec pufos cu Oreo

Pagini

Translate to your language

marți, 2 februarie 2016

Chec pufos cu Oreo


Am revenit cu postari, sper sa va bucure asta si pentru inceput vreau sa va indulcesc putin. Sa va spun sincer, cred ca este cel mai bun chec pe care l-am facut pana acum. Combinatia cu oreo este geniala ! 
De fapt reteta originala este cu fructe dar pachetul de biscuiti oreo mi-a facut cu ochiul dintr-un colt si m-am decis sa incerc un chec cu oreo. Si bine am facut credeti-ma ca cateva ore nu a mai ramas nimic din el asa ca am facut alte doua aseara !

Timp de prep:20 Min
Timp de gatit:45-50 Min
Portii: 12





Ingrediente:


1 pachet de unt nesarat ( 250gr)
200 gr zahar
200 gr faina
un pachet de biscuiti Oreo
4 oua
1 lingurita praf de copt
esenta de vanilie
un varf de sare
1 plic zahar vanilat

Ingrediente trebuiesc sa fie la temp camerei.











Preparare:


    • Incingeti cuptorul electic la 175-180°C, cu ventilatie 150°C, gaz treapta 2
    • Intr-o punga zdrobiti 5-6 biscuiti ( bucatele mici ) iar apoi altii 3 ii sfaramati bine
    • Mixati zaharul impreuna cu untul, esenta de vanilie si un varf de sare pana la omogenizare.


    • Adaugati ouale pe rand, mixand dupa fiecare pana cand acesta s-a incorporat.
    • Cand ati terminat de adaugat toate cele 4 oua adaugati un sfert de faina, mixati pana se incorporeaza si repetati pana ati adaugat-o pe toata.


    • Adaugati bucatile de biscuiti si amestecati bine cu o spatula.


    • Tapetati tava cu hartie si adaugati compozitia.


    • Presarati apoi deasupra checului biscuitii sfaramati.


    • Introduceti tava la cuptor timp de 45-50 de minute. Dupa 20 de minute eu personal am acoperit tava deasupra cu folie de aluminiu ca biscuitii sa nu se arda dar asta pentru ca am cuptor micut si stiu ca este nevoie. Voi nu trebuie sa faceti la fel daca nu considerati necesar.
    • Faceti testul scobitorii si daca este gata scoateti checul pe un gratar sa se raceasca.


Pofta Buna si astept cu nerabdare reactiile voastre!
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.