Google ads Retete Melias: Supa de ceapa cu cartofi

Pagini

Translate to your language

vineri, 11 octombrie 2013

Supa de ceapa cu cartofi

Supa de ceapa cu cartofi

Inca o supa specific Belgiei este supa de ceapa cu cartofi. V-am postat nu demult supa de dovlecei care sper ca ati incercat-o si v-a placut si ceva mai demult supa crema de ciuperci.
Cand am auzit prima data de supa asta am strambat din nas, nu m-am gandit ca ar putea avea un gust bun, la o adica e supa de ceapa ce poate sa aiba special ? Am fost placut surprinsa de gustul ei.
Si pentru ca tot a venit frigul pe la mine este perfecta, fiind o supa ce se prepara in sezonul rece de care ne apropiem.
Reteta mea de supa de ceapa este o combinatie intre reteta originala din Aalst ( oras din zona flamanda ) si o reteta olandeza. Sper sa o incercati si voi si sa imi spuneti ce parere aveti.
Timp de prep:15 Min
Timp de gatit:20 Min
Portii: 6
5/ 5 stars from 1 user(s).
Ingrediente:

7 cepe medii-mari
4-5 cartofi ( 1 kg )
2 cuburi knorr de vita
1.5 l apa
unt pentru prajit
un varf de lingurita condimente pentru pui
sare si piper
branza rasa ( emmental, gruyere, parmezan ce doriti )
2 catei de usturoi ( optional )
cimbru ( optional )
1 strop de vin ( optional ) - in reteta olandeza se foloseste insa eu nu am folosit



Preparare:

    • Incingeti untul si caliti ceapa taiata solzisori timp de 15 de minute la foc mic amestecand din cand in cand.
    • Adaugati apa, cimbrul si usturoiul, condimentele pentru pui, piper si cuburile de vita si aduceti la fierbere.
    • Reduceti focul si lasati sa fiarba acoperit cu un capac 15 minute.
    • Adaugati cartofii si lasati sa fiarba in continuare pana cand acestia sunt gata.
    • Daca este nevoie mai adaugati putina apa cat sa-i acopere
    • Mixati supa cu un mixer vertical cateva minute pana devine fina.

    • Potriviti de sare si piper
Serviti cu branza rasa deasupra si amestecati rapid ca aceasta sa nu se faca o biluta de branza.

Pofta buna !
Blogarama - The Blog Directory Toate retetele sunt pe Petitchef
Creative Commons License
Cooking recipes by Melian23 is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.